Twilight Saga Türkiye Fan Forum | Twilight Newmoon Eclipse Türkiye

11 Temmuz 2009 Cumartesi

Tuba Büyüküstün Habertürk Programında Konuşulanlar

Filiz Akn:Sevgili izleyiciler su manzaranin guzelligine bakarmisiniz, ama herzaman soyledigim gibi bagzen konugum ondanda guzel oluyor , evt bi exotic veyata kizil derelilerin filmlerin en guzel kizi gibi goruyorum onu , Bir genc kiz dusunun okadar sessiz ,cekingen , icine kapanik , resim cektirmekten hoslanmiyor, bi kendini reklamlarda dizilerde buluyor, ve en son onu cook sevdigimiz yere gelelim, Asi'de gonlumuze taht kuran Tuba Buyukustun..Hosgeldin Tubacim..

Tuba:Hosbulduk.

Filiz:Cook tskkur ederim geldigin icin ekibede cook tskkur ederim cunki Antakyada cekim yapiyorsun ona ara verdiniz

Tuba:Cook memnunum burda olmaktan, tskkur ederim benim icin cook buyuk bi zevk.

Filiz:Sevgili Tubacim ben aslinda oyle exotic kizil dereli felan dedim ama Turkiyenin yuzu secildin, ve onu tanitmak icin reklam afis felan cekildimi yoksa?

Tuba:Yoo hyr, suanda oyle birsey yok aslinda, Bunun bi konusu oldu, bende gazetelerden duydum ilk basta bunu , direk bana bi teklif yada birsey gelmedi , snra gelisimi gazetelerden takip ettim, snra bundan yaklasik 1 ay snra bi teklif geldi, boyle konusuldu ama gerisi gelmedi,oylede kaldi..

Filiz Akn:Simdi seni cocuklugundan bu gune almak istiyorum, cok ilginc seyler ogrendim, bana gore senin ilk askin cok enterasan, baban muhendis annen bankadan calisiyor, sen nasil bi cocuktun .

Tuba:Bikere annem babam calistigi icin cook ufak yasta yuvaya basladim , orda buyudum babannemde buyudum felan , annem ve babami cook az gordum ozelikle babami , tek cocugum ve aslinda yanliz bi cocuklugum oldu , nekadar ana okulunda buyumus olsamda iletisim problemi herzaman cok cektim , takki universiteye kadar.

Filiz akn:Hep cook guzel bi bebektin herhalde, senin hic cirkinliklerin olmamistir.

Tuba: Olmustur..(Guler)..

Filiz:Resim yaparmisin

Tuba:Resim yapiyorum , acikcasi bu iste oyunculuga basladiktan snra cok ara verdim bu sene tekrar basladim , antakyada neyapacam otel odasinda nasil yapacam cook zor olur diye, baktim dayanamiyorum , Bir gun iste kasa fabrikasina gittik cekimlerde, ordan bi 20-25 tane kontraplak aldim geldim snra kirtasiye'ye gittim ne var elinizde hangi boyalar var felan , Antakyada resim yapmaya basladim , beni cok oyaliyor, cook keyif aliyorum hani bi an once cekim bitsin odaya gideyim resim yapayim derdine dusmeye basladim.

Filiz:Belkide sergi acarsin , dusunuyormusun?

Tuba:dusunuyorum aslinda.

Filiz:gorecez insallah

Tuba:Insallah.

Filiz akn: okulda ilk universiteye kayit olmaya gittigin gun bi hareket varmis,soralim onu ..

Tuba:evt katalog cekimi vardi ve bende arkadasimla resim bolumunde hangi hocalar var diye bakiyorduk, ve cekim varmis "pardon afedersiniz" diye sesler gelmeye basladi arkadan, ve sizinde fotografinizi cekebilirmiyiz dediler" Dedim ben hoslanmiyorum lutfen mumkun degil, ben kameralarin onunde duramam, lutfen felan dediler, birden beri beni aldilar goturduler makyaj sac felan yapmaya basladilar, oyle ufak bi fotograf cekimi olmustu , snra o fotografi studyosuna koymus..

Filiz:Snra tomris gritlioglu seni reklamlarda gordu sultan makami,.

Tuba:Ilk sultan makami denemeydi hani nasil olur,son 4 bolumune rol yazdilar cokta iyi bi diziydi, zaten ben hep cok sansli oldum yaptigim isler acisindan , cook iyi kadrolarla cook iyi isler yaptim ve orda oyle 4 bolum denedik , arkasindan olurdu olmazdi felan derken, benim tam diploma zamanimdi mimar sinanda nasil yapacm derken iste cemberimde gul oya basladi , cagan irmagin yonetigi .
Filiz orda artik kararini verdin .

Tuba: ondan snra kararimi verdim .

Filiz:ihlamurlar altinda

Tuba:Evt orda kararimi verdim..

Filiz:Snra geldin asi'ye, Asiye cok yakisiyorsun , aslinda bi ara vermek istemissin , ama Tomris giritlioglu o projeyi babasina adadi sende kiyamamisin,

Tuba:Evt yani dizi cok yorucu bi is ,gunde yaklasik 18 saat 20 saat 30 kusur saat calisiyorsunuz, cook yorucu bi is dizi seti ,dolayisiyla 3senelik dizi setinden snra..

Filiz:Bitiyormu bu sene

Tuba:Evt bitiyoruz Asi'yi , bi ara vermek istedim ihlamurlardan once pardon Asi'den once ama dedigim gibi Tomris hanim benim icin cok onemli dedi , ve senin oynamani istiyorum dedi , bende kiramadim ve istedim degisik birseydi , ve dedisik olsun istiyorum , o yuzden asiye basladim ama Antakyaya gitigimde ve mumkun degil dedim ben burda 1sene kalamam, yani hazir degilim pskolojik olarak , hani temizlenmedim arinmadim daha nasil olacak dizi set, 1 sene derken 2 sene oldu cookta keyifli gecti, orda tabi aile gibi oluyorsunuz butun ekiple , oyuncu ekibi zaten birbirimize cook kenetlendik , cok zor gunler gecirdik , ailemizden ayri 2Ay istanbula gelemedik , ama dedigim gibi cok sansliyim ben cook iyi ekiplerde calisiyorum , harika bi zaman gecirdik .

Filiz:ama cok cektiriyorsun karsindaki partnere

Tuba: oda bana cektiriyor

Filiz: o da dogru , biturlu kavusma olamiyor , ama zaten guzelligi orda ..
Sen duygusal anlamdada zorsun ben ilk askinida cok ilginc buldum , 14 yasinda ilk askin, ve cook ozel bi insanmis.

Tuba:evt benim icin cok ozel

Tuba: o nuda ugrastirdim , yaklasik 1 sene kadar soyle bi bakisma , sadece bakismalarla gecen 1 sene oldu , konusamama iletisim kuramamaktan kaynaklaniyor belkide..

Filiz: o yasta Ask nedir .

Tuba:Simdi bakiyorum , cok kucuk geliyorlar, ama gercekten o zaman ben gayet bi ask yasadim . cok guzel bi ask yasadim .

Filiz:Jane Austen'le ilgili neydi seyin ismi ? kul ve ates..

Tuba:Evt oyle bi projesi var Tomris hanimin antakyada cekilecek onumuzdeki sezon , film olarak lans ediliyor ama degil bi dizi projesi,.

Filiz:Iki kiz kardesin ,firtinali asklarin evlilik hayatlari .

Tuba: evt sence and the sesibility filminden uyarlama , iyi bi is olacak .

Filiz:arabistandan dizi teklifleri film teklifleri geliyormu>??

Tuba:evt geliyor. senaryo onemli aslinda , cok emin olamiyorsunuz tabi , biraz arastiriyoruz onlarin film sektoru dizi sektoru , ama beni daha cok cezbeden bi senaryo bulmadim .

Filiz:Bodrumdada seni bikinili halinde cektiler halbuki annenle baban orda oturuyor, yani bi sekilde oraya gideceksin ve denize gireceksinde tabi, sanki ozelikle ordaymisin gibi.

Tuba:Evt cook uzuluyorum aslinda , ozelikle gectigimiz iste temuzdan beri , dogru olmayan okadar cok haber okudumki kendimle ilgili , ve artik gazeteleri korkarak acmaya basladim canim yaniyor cunku gercekten canim yaniyor..!atiyorum bi kose yazari yazmis iste, "istemeyen gitmez neden", ailem orda oturuyor neyapim , hani cekecekler diye onlari gormeyimi ben yazin ..

FIliz: Cook dogru : Sibel can yinede Bodrumun en guzel kizi demis senin icin=p..
eee kasimdada bi dizi aslinda soylemiyecektim , belkide isminin gizli kalmasi daha dogru olur Tomris gritlioglunun bi projesi .dunya klasiklerinden cookcook onemli ..

Tuba:ben cok yoruldum Tomris hanimlada konustuk , dedim bilmiyorum Tomris hanim bana sonunda "evt tamam ben sana 2 izin vereyim snra konusalim" cunki hakketen kac yil oldu, 5 yil felan oluyor 5yildir dizi setlerindeyim ve cok yoruldum.1sene belki ara vermek istiyorum .ama bi proje var cookta keyifli bi proje cook guzel bi rol , cook canli , bana yeni kapilar acacak bi rol , boyle bi taraftanda heyecanlanmiyor degilim aslinda ama dedim ya bi temizlenmek arinmak gerekiyor.

Filiz:Ben ustelik , benide ilgilendiren bi taraf var , artik kabak tadi verdi , bana bi projeler teklif ediliyor , hele Tomris hanim , okadar sevdigim bi insan, onu kiramicam , ama belkide seninle beraber oynamamiz soz konusuydu ,yapip yapamacagimi bilmiyorum ama , cook ilginc yani boyle bi iki isim var , ben sizi yani boyle nebileyim kendi kizim zanediyorum .

Tuba:tskkur ederim.

Filiz:Cook zevk aliyorum sizi seyretmekten , gormekten, guzel havadislerini almaktan cook memnun oluyorum..

Tuba:Tskkur ederim..