Twilight Saga Türkiye Fan Forum | Twilight Newmoon Eclipse Türkiye

10 Haziran 2009 Çarşamba

Ben Neymişimde Haberim Yokmuş..

Ben neymişim de haberim yokmuş!

Beren Saat'in geçen günkü çıkışının ardından fanlarından gelen destek Tuba Büyüküstün'ü dumur etti: Bu kadar sevildiğimi bilmiyordum.

'ASİ' dizisinin güzel yıldızı Tuba Büyüküskün, 'Güz Sancısı' filminin galasındaki gerginlikten sonra fanlarının kendisine destek çıkmasına şaşırdı. Galaya katıldıktan sonra hakkında 'Beren ile Tuba pişti oldu' diye haberler yapılmış, Beren Saat de 'Yapımcımız Tomris Giritlioğlu'nun bir kare fotoğrafı çıkmadı' şeklinde eleştirilerde bulunmuştu.


SEVEN ORDUSU

Tuba Büyüküstün'ün hayranları ise duruma tepki göstererek, 'Madem yönetmeninin resminin çıkmasını istiyordun, o zaman galaya sevgilinle el ele değil, yönetmeninle katılsaydın. Asıl kıskançlık nedenin o gece Tuba'nın gölgesinde kalmak' diye sanal alemde kampanya başlatmıştı. Olayı AKŞAM'ın haberini okuduktan sonra öğrenen Büyüküstün, 'Bu kadar çok sevildiğimi bilmiyordum. Demek ki arkamda beni seven bir ordu varmış' dedi.

Erçin DAĞ EYSEN


www.htubabuyukustun.net