Twilight Saga Türkiye Fan Forum | Twilight Newmoon Eclipse Türkiye

10 Haziran 2009 Çarşamba

Tuba Büyüküstün Denince..!

''TUBA BÜYÜKÜSTÜN'' DENİNCE!!!!

-Tuba Büyüküstün hem başkaldıran,güçlü ve asil duruyor bir o kadar da tatlı başarılı bir oyuncu bence
-insanüstü bir güzellik ya. aşık olmamak zor.
-gerçekten yetenekli bir oyuncu ,duruşu çok asil özellikle gözleri etkileyici anlamlı bakıyor , daha çok projede görmek isteriz
-oyunculuğu kadar güzelliği de baş döndürücü. onun güzelliğinden ziyade asaleti,kişiliği beni kendisine aşık etti.Gözlerinden bahsetmeden de edemicem.ben hayatımda böyle bakan iki göz görmedim ah! ah! bana sabaha kadar baksa keşke neyse,şaka bi yana gerçekten her yönüyle güzel bir bayan.başarılarının ve projelerinin devamını diliyorum...

-Sana bayılıyorum. Böyle güzelini daha görmedim.Oyunculuğu da mükemmel! 1 kelime ile dünya güzeli!
-büyüleyici bi esmer güzeli.çok güzel işler çıkarıyor.rolünü çok iyi oynuyor.fiziği ve yüzü mükemmel.daha çok projede bulunmalı.
-çok güsel fiziği var amerikada olsa çok güsel filmlerde oynardı
-hem duruşuyla hemde oyunculuguyla ender oyunculardan böyle devam etmesini dilerim...
-duru , saf , berrak , su gibi bi güzellik...oyunculuğuna diyecek yok çünkü fevkalade...bütün özelliklerin bir arda toplandığı kanatsız bi melek bence ....
-türkiye'nin parlayan yildizi,asi dizisinde ki performansi ile artik sirti yere gelmez
-güzelliğiyle oyunculuğuyla hele de o saçlarıyla süper
-çok güzel we çok başarılı bir oyuncu harika...
-yeni zamanın en iyi oyuncularından biri diyebilirim performansı çok iyi güzllik konusunda herkes aynı fikirde bana göre geleceğin türkan şoray ı filiz akını olabilecek bir oyuncu...
-Tuba Büyüküstün;onu anlatacak kelimeler bulamıyorum gerçekten.Duru ve olağanüstü bir güzellik,akıllılık,başarı,mütevazilik sayamayacağım her iyi özellik onda.Asi rolüyle de kendini iyice geliştirdi.Eminim çok daha iyi yerlere gelecektir.Tuba Büyüküstün'ü çok seviyoruz ve her zaman her yerde sonuna kadar destekliyoruz.O bizim prensesimiz,birtanemiz....
-araplar bile bu duru güzelliği keşfetti.söylenecek ,ifade edilecek çok fazla kelime yok.onu kelimelere sığdıramayacak kadar etkileyici ve güzel...
-çok güzel biri her zaman abartıdan uzak doğal bu zamanda böyle birini bulmak zor umarım daha birçok dizide ve flimde boy gösterir
-süper süper süper kesinlikle tuba büyüküstünün üstüne tanımam bu kadar doğal güzellik olurmu ya kusursuz...
-çemberimde gül oya dizinin uysal ev kızı olarak tanıdık onu. asi filminin dik ve mağrur bi okadarda çalışkan prensesi. tuba büyüküstün güzelliği bi yana kaliteli bi oyuncu. gözleriyle kaşlarını rolünde süper kullanabiliyo. en çok dikkat çekendelerden biride budur bi oyuncuda.
-dizi sektöründe gerçekten 10 numara basarılarının devamını diliyorum bu arada aşığım sana
-tuba büyüküstün değil büyüksün bee
-Türkiye'deki ünlüler arasında en güzel demek yanlış olmaz herhalde. ama daha fazla sinema filmi çekmeli bence.
-aşığım sanaaaa bu alemde sana yakısacak tek adam varsa o da KENAN İMİRZALIOĞLUdur
-Gerçekten çok hoş bir kız hele de yakından görünce insan bunu daha iyi anlıyor.
-bnce türkiyedeki en güzel kadın diyebilirim hem oyunculuğu hem de güzelliği bir arada olunca...
-Güzellik ve yetenek nadir birarada bulunur bir kadında...Tuba büyüküstün'de böyle kadınlardan biri...kendisini daha fazla sinema filminde görmek istemekle birlikte başarılarının devamını dilerim...
-bence türkiye değil dünyadaki en güzel kadın varmı hollywood da onun gibi güzelii.
-çok yetenekli bir oyuncu ,ayrıcada doğal bi güzelliği var .. iyi bir sinema filminde görsek diyorum artık ..çok iyi oynayacağından eminim ben.
-Tuba Büyüküstün deyince aklıma bir şey gelmiyor..Çünkü o an aklım gidiyor Tuba Büyüküstün deyince zeki, karakter sahibi,prensipleri olan bir kız aklıma geliyor.
-gerçekten muhteşem bir güzelliği var ayrıca diğer ünlüler gibi çok fazla makyajlıda görmedim doğal bir güzelliğe sahip gerçekten çok başarılı.ıhlamurlar altında dizisinden çok farklı.hakkını vererek oynayan ender gençlerden tebrikler.lütfen bozma derim çok daha başarılı olur işallah ....
-birkaç yıl içerinse adından en çok bahsettiren oyunculardan biri. çok beğeniyorum .....
-asi dizinsinde hem oyunculuğu hemde güzelliğiyle çok güsel işler çıkartıyor...
-hem duruşuyla hemde oyunculuguyla ender oyunculardan böyle devam etmesini dilerim... ...


www.htubabuyukustun.net